Jag är så dålig på att skriva här ibland. Men livet rullar på och vardagen bara försvinner från mig. Men jag har under hösten ökat min träning så kör ca 6 pass i veckan med simning, cykling och löpning. Jag har bestämt mig att göra min första triathlon tävling sommaren 2016. Det känns så kul och pirrigt. Jag har sedan i somras när jag ökade min träning och fokuserade på de tre olika grenarna som triathlon har så har jag känt att min nacken har mått mycket bättre. 🙂 Det känns så bra att jag har funnit kärleken till triathlon och att min kropp mår bra av det. 

  
Nu sitter jag i soffan och njuter av mitt kaffe. Har inte blivit så mycket träning denna veckan för jag drog på mig en mega förkylning som gjorde mig jätte seg i kroppen. Så nu hoppas jag att jag börjar må bättre inom någon dag så jag kan köra igång med träningen igen. Gillar känslan när jag gör all min träning och lyckan den ger. Så att inte ha tränat på ett tag nu är jobbigt. Men jag får börja försiktigt så jag inte blir sämre. 

Jag har hittat vilka kläder jag vill ha som tävligsklädsel när jag ska köra nästa år. Ska köra en prova-på tävling i slutet av Juni och en sprint i slutet av augusti. 🙂 Så pirrigt men är så pepp och lycklig. Så nu vill jag bli helt frisk så jag kan kötta på igen. 😉 

Ska försöka bli bättre på att uppdatera här så ni kan se min framgång 🙂 

Kram M